Broker kurierski SendIt.pl
Platforma wysyłkowa Sendit działa w Polsce od 2012 roku. Początkowo była serwisem grupy Allegro i dawała możliwość wysyłania paczek w powiązaniu z kontem w popularnym serwisie aukcyjnym. Od 2015 roku jest niezależną marką, która obecnie ma status spółki akcyjnej z polskim kapitałem. W ofercie Sendit można znaleźć najlepsze firmy kurierskie w Polsce takie jak UPS, InPost, Pocztę Polską, FedEx, DPD, a to oznacza, że z jednego miejsca można nadać przesyłki, które będą dostarczać najlepsze firmy przewozowe. Sam system ułatwia również zarządzanie transportem oraz monitorowanie paczek. Poza tym bez problemu można zintegrować Sendit ze sklepami internetowymi, co sprawia, że robienie zakupów jest szybsze, tańsze i bezpieczniejsze.
Co oferuje Sendit?
W Sendit zarejestrowanych jest już ponad 440 tysięcy użytkowników, którzy wysyłają paczki okazjonalnie i regularnie. To oferta zarówno dla klientów indywidualnych oraz dla firm – szczególnie z sektora e-commerce, dla których terminowe i tanie doręczenia są podstawą działalności. W ofercie Sendit integracja usług najważniejszych przewoźników w jednym systemie jest priorytetowa. Poza tym platforma w swojej podstawowej działalności gwarantuje doręczenia w systemie door-to-door pod wskazany adres. Oprócz tego bliskapaczka.pl oferuje dostawy do punktów odbioru. Dzięki temu można zarządzać wysyłką tak, jak jest po prostu wygodniej w danym momencie. Sendit API umożliwia korzystanie z tych dwóch form nadawania i odbierania paczek także w innych aplikacjach takich jak ERP/WMS/CRM, systemach sklepów online oraz na platformach B2B. Kluczowa jest integracja Sendit z Allegro, import zleceń przez CSV oraz ich automatyzacja.
Sendit praca
W Sendit zatrudnionych jest 50 wykwalifikowanych osób, które na co dzień dbają o szybkie i sprawne doręczenia. Ich głównym zadaniem jest stałe integrowanie usług przewoźników, sklepów, wdrażanie i poprawianie aplikacji oraz doskonalenie narzędzi do wysyłki. Oczywiście sprawnie funkcjonuje również Biuro Obsługi Klienta Sendit, którego pracownicy wspierają użytkowników, a także pomagają w procesie reklamacji usług u przewoźników. Platforma stale się rozwija i jest doskonałym narzędziem dla specjalistów e-commerce oraz logistyki. W efekcie Sendit pracę oferuje bardzo atrakcyjną.
Zamawianie kuriera w Sendit
Platforma wysyłkowa Sendit pozwala szybko i wygodnie zamówić usługi kurierskie. Dalej również dostęp do szeregu narzędzi niezależnie od tego czy nadaje się jedną, czy też wiele paczek. Popularnością cieszy się moduł śledzenia przesyłek Sendit. W dedykowanym panelu można monitorować jej drogę do odbiorcy. Rejestracja Sendit daje dostęp również do podglądu historii zleceń. Aby korzystać z usług najlepszych przewoźników, nie musimy podpisywać umowy czy też deklarować ilości miesięcznie wysyłanych paczek. Poza atrakcyjnym cennikiem Sendit oferuje również szybkie doręczenia. Sam proces zamawiania kuriera jest intuicyjny. Sendit kody rabatowe umożliwiają natomiast korzystanie z ciekawych promocyjnych ofert dzięki integracji ze sklepami internetowymi czy też serwisami aukcyjnymi można zamówić kuriera nie wychodząc z serwisu. Co istotne, dane nadawcy odbiorcy oraz paczek są z automatu przenoszone do formularzy Sendit. Dzięki temu proces jest prosty i minimalizuje się ryzyko jakichkolwiek błędów. Dane są przechowywane w szablonach przesyłek, a tym samym szybko można wysłać tyle paczek, ile potrzebujesz.
Cennik Sendit
Dzięki specjalnie wynegocjowanym warunkom Sendit ceny usług kurierskich oferuje bardzo niskie. Zdarza się nawet, że na wysyłce można zaoszczędzić 70%. Dodatkowo w ofercie znaleźć można również Cennik Biznes Sendit dedykowany firmom. Także rozliczenia z platformą dostosowane są do potrzeb i możliwości klientów. Popularne są płatności online „z góry” oraz opłaty raz w miesiącu na podstawie zbiorczej faktury.
Sendit opinie
Swoją wysoką pozycję zawdzięcza Sendit opiniom. Serwis Opineo rejestruje pozytywnych ocen ponad 1600. Aż 91% klientów pozytywnie ocenia tę platformę do zamawiania usług kurierskich. Bardzo popularne są w Sendit paczkomaty, które pozwalają dopasować zarządzanie przesyłkami do swojego trybu pracy czy też życia. To również bardzo atrakcyjna cenowo forma.
Typy przesyłek:
- Koperta
- Paczka
- Paleta
Udogodnienia:
- Wygodny interfejs
- Pomoc w procesie reklamacji
- Dodatkowe opcję dla użytkowników Allegro
Sendit kontakt
Najlepiej kontaktować się z Sendit poprzez formularze elektroniczne dostępne na stronę internetowej. Szybko można na przykład wybrać zakres tematyczny, a tym samym uzyskać dostęp do interesujących treści. Sama siedziba firmy mieści się we Wrocławiu, ale bez problemu można zarządzać wszystkim procedurami online. Poza tym od poniedziałku do piątku działa infolinia Sedit, a dział obsługi klienta odpowiada również na wiadomości mailowe.
Poza tym platforma działa również w mediach społecznościowych, a zamieszczanie na kanale YouTube materiały pomagają na przykład przygotować paczkę do wysyłki Sendit. Wiele poradników znaleźć można również na stronie internetowej. Sendit logowanie daje natomiast dostęp do szeregu różnych narzędzi.
Cennik brokera SendIt.pl: link
SendIt.pl kontakt
Sendit S.A.
ul. Wagonowa 2B
53-609 Wrocław
e-mail Sendit:
[email protected]
Sendit telefon:
Tel. 71 75 00 310
Godziny pracy Sendit:
Pn – Pt w godz: 8.00 – 16.00