Z założenia kurier odbiera od nadawcy przesyłki i dostarcza je do odbiorcy w jak najkrótszym czasie po złożeniu zamówienia formularzu elektronicznym. Warto przy tym pamiętać, że przewoźnika również obowiązują godziny pracy. Ponad 95% przesyłek jest odbieranych w dniu, w którym składamy zamówienie, o ile płatność zostanie szybko zaksięgowana. Kurierzy DPD pracują od poniedziałku do piątku od 8.00 do 18.00 i nie ma możliwości ani ustalić konkretnej godziny odbioru, ani również zagwarantować, że konkretnego dnia zostanie ona odebrana od nadawcy.

Zazwyczaj przesyłki zamówione i opłacone do godziny 15.00 zostaną odebrane następnego dnia roboczego, jeśli nie ustalimy innej daty, a odpowiednie informacje zostaną przesłane nadawcy mailem. Drogę przesyłki do odbiorcy możemy śledzić w dedykowanym panelu, a czas dostawy jest uzależniony przede wszystkim od wybranych opcji i drogi, jaką paczka musi pokonać. Kurier DPD dostarcza przesyłki w godzinach od 8.00 do 18.00. W przypadku paczek krajowych można skontaktować się z DPD Polska (tel. +48 22 577 55 55 lub 801 400 373) i po podaniu numeru przesyłki dowiemy, jaki jest przybliżony czas doręczenia. Ze względów logistycznych nie zawsze jednak udaje się określić ten przybliżony czas. W przypadku przesyłki zagranicznej jej status oraz przybliżony czas dostawy można sprawdzić na stronie internetowej DPD właściwej danemu krajowi po wpisaniu numeru paczki lub też kontaktując się telefonicznie z przewoźnikiem.

 

Sprawdź, co proponują ci brokerzy