Poczta Polska to najbardziej rozpoznawalny przewoźnik na rynku. Przede wszystkim dopasowanie usług do potrzeb różnych klientów oraz inwestycje w nowoczesne technologie i dostępność punktów odbioru sprawiają, że Poczta jest liderem na rynku. Wśród standardowych opcji przewoźnik gwarantuje krótkie terminy doręczeń oraz elektroniczne potwierdzenia doręczenia lub zwrot paczek do 30 kilogramów. Poza tym klienci Poczty Polskiej mogą wybierać w szeregu usług dodatkowych, które pozwalają zindywidualizować ofertę. Paczki dostarczane są do domu, firmy lub też można je odebrać w sieci punktów. Poza placówkami Poczty są to również miejsca partnerskie na przykład na stacjach Orlen oraz w kioskach Ruchu. Klienci mogą korzystać z elektronicznego systemu nadawania oraz śledzić w sieci jej drogę do odbiorcy. Spośród usług dodatkowo płatnych Poczta Polska proponuje doręczenia ekspresowe w wybranych lokalizacjach. Odbiorcy bardzo często wybierają również pobranie. To bezpieczna opcja szczególnie chętnie wybierana przez klientów sklepów internetowych. Poza tym można nadać przesyłkę, z którą przewoźnik Poczty Polskiej będzie musiał obchodzić się szczególnie ostrożnie. W wybranej opcji odbiorca będzie mógł sprawdzić zawartość paczki, a nadawca otrzyma potwierdzenie odbioru. Szeroki wachlarz usług dodatkowych zamykają dedykowane ubezpieczenia.
Cennik opłat dodatkowych ze strony Poczty Polskiej obowiązujący od dnia 01.06.2018:
Cały cennik opłat dodatkowych w PDF
Sprawdź różne oferty brokerów i wysyłaj z najlepszymi.