Kurier DHL stale wprowadza nowoczesne technologie, które pomagają zarówno zarządzać transportem, jak i docierają do klientów z ofertą skrojona na miarę ich potrzeb i oczekiwań. Marka wdraża obecnie aplikację MyDHL+, która w znaczący sposób uprości nadawanie przesyłek międzynarodowych. To doskonałe narzędzie dla klientów indywidualnych, jak i firm, które coraz częściej wysyłają towary za granicę.
Rosnąca ilość przesyłek międzynarodowych w rynku detalicznym związana jest przede wszystkim z rozwojem rynku e-commerce, który w prognozach specjalistów w dalszym ciągu będzie osiągał coraz wyższe wskaźniki i w 2020 może mieć wartość nawet 900 mld dolarów. W ten sposób zagraniczne zamówienia online osiągnęłyby 22% ryku e-commerce.
Szybki rozwój handlu międzynarodowego to duża szansa dla krajowych sklepów internetowych, które dzięki otwarciu się na sprzedaż za granicę mogą liczyć na stały wzrost zamówień, co przełoży się nie tylko na ilość wysyłanych towarów, ale również na ich wartość. Wśród produktów, które osiągają najlepsze wyniki sprzedaży w transgranicznym handlu, są przede wszystkim ubrania i elektronika, ale specjaliści prognozują, że ten trend będzie zauważalny również w segmencie kosmetyków, napojach i żywności czy sprzętu sportowego.
Prognozy rozwoju międzynarodowego rynku e-commerce nakładają na firmy kurierskie obowiązek dostosowania usług do zmieniającego się rynku. Dlatego właśnie DHL, chcąc zapewniać szybkie, bezpieczne i atrakcyjne cenowo dostawy, uruchomi dedykowaną aplikację MyDHL+. Z pewnością okaże się ona jednym z ważniejszych narzędzi ułatwiających handel międzynarodowy poza integracją sklepu z kurierem.
Sprawdź ofertę kuriera DHL i wysyłaj tanio oraz szybko.