Rozwój sektora e-commerce bardzo mocno wpływa na ilość dostarczanych przesyłek kurierskich. Przewoźnicy stale wprowadzają nowoczesne rozwiązania. Zmieniają się również oczekiwania i przyzwyczajenia samych klientów. Coraz częściej wybierają oni punkt nadawania paczek zamiast opcji czekania na przyjazd kuriera. Ten trend sprawia również, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na franczyzę kurierską.
Punkt nadawania paczek w ramach franczyzy kurierskiej to rewelacyjny pomysł na nową działalność gospodarczą lub rozwój istniejącej już firmy. Takie rozwiązanie nie wymaga nakładów finansowych, a może sprawić, że zyskamy nowych klientów i będziemy mogli skutecznie się promować. Poza zapewnieniem odpowiedniej przestrzeni do przechowania paczek wystarczy mieć komputer z dostępem do internetu, drukarkę, wagę i miarkę. Broker nie będzie ingerował w wystrój lokalu, jego kolorystykę i pomoże w promowaniu usługi, i umożliwi korzystanie z systemu. Co istotne, franczyza kurierska jest bezkosztowa. Nie płaci się żadnych opłat wstępnych ani abonamentu, a samo rozwiązanie umowy też nie generuje żadnych kar. Punkt nadawania paczek jest więc przejrzystym i prostym biznesem, który można rozpocząć z dnia na dzień. Warto usługi rozszerzyć o sprzedaż materiałów do pakowania, a także same usługi przygotowania przesyłki do wysyłki.
Sprawdź, jak funkcjonuje franczyza kurierska