Choć popularne kioski Ruchu od wielu lat kojarzą nam się ze sprzedażą prasy, chemii czy też materiałów biurowych i zabawek, to coraz częściej możemy spotkać się z innymi usługami oferowanymi przez największego polskiego kolportera. Kryzys w branży szeroko pojętych multimediów sprawia, że znacząco z roku na rok spada sprzedaż prasy w jej tradycyjnym papierowym wydaniu. Dlatego właśnie, wykorzystując doskonałą sieć punktów RUCH-u, w dużych miastach i małych miejscowościach firma otworzyła się na rozwijający się bardzo ekspansywnie rynek e-commerce. Takie rozwiązanie pomaga utrzymać płynność finansową kiosku RUCH-u, a z drugiej strony klientom umożliwia dostęp do przesyłek w wybranych miejscach bez konieczności oczekiwania na kuriera. To opcja, którą wybiera coraz więcej odbiorców, a paczka w RUCH-u staje się produktem flagowym jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek kolportażowych. Wzrost sprzedaży w sklepach internetowych oraz popularność usług kurierskich w znaczący sposób wpływają na zmianę kierunku działalności wielu różnych branż. Współpraca RUCH-u z e-commerce to doskonała inwestycja nie tylko w przetrwanie kiosków, ale również w ich rozwój.
Sprawdź również: brokerów paczki w Ruchu