Sieć partnerska DHL Parcel Service Point zmienia nazwę i będzie od 9 listopada 2020 posługiwać się mianem Punkty Obsługi Paczek (POP). Ta modyfikacja dotyczyć będzie 10 tysięcy punktów, w których klienci regularnie nadają i odbierają przesyłki DHL.
Zmiana nazwy ma wpłynąć przede wszystkim na wzrost rozpoznawalności marki i jest efektem przeprowadzonego badania konsumenckiego SmartScope na przełomie sierpnia i września tego roku. Okazało się, że 75% ankietowanych ma świadomość, że DHL posiada punkty partnerskie. Nie są jednak w stanie wskazać ich właściwej nazwy. To badanie potwierdziło również, że konsumenci zdecydowanie bardziej lubią polskie słownictwo.
Punkty Obsługi Paczek doskonale wpisują się w strategię DHL oraz lokalne uwarunkowania. Perspektywicznie zmiana nazwy ma również spowodować wzrost świadomości klientów, rozpoznawalność, a tym samym zwiększyć udział w rynku. Sama sieć partnerska DHL Parcel działa w Polsce od 2015 roku. Współpracuje z takimi markami jak Żabka, salony Inmedio, Relay, 1 Minute, sklepy abc, Kaufland, a także stacje benzynowe Shell. Poza tym korzysta ze 170 automatów, które znajdują się przy sklepach sieci Biedronka.
Sprawdź ofertę kuriera DHL