Od początku roku sklepy Żabka wydały odbiorcom milion paczek Poczty Polskiej. To tylko część w stosunku do zakładanych 6 milionów w 2019 roku. To bardzo dobre prognozy, a fakt, że klientom bardzo ta formuła się spodobała, dodatkowo zachęca do rozwoju tego typu współpracy. Przede wszystkim sieć licząca 5600 sklepów gwarantuje bezpieczeństwo przesyłkom, a także możliwość ich odbioru w punkcie dokładnie wtedy, kiedy chcemy, w drodze do pracy, przy okazji robienia małych zakupów. Poza standardami Poczty Polskiej atrakcyjny jest czas otwarcia Żabek także w niedzielę.
Stale zauważalny jest wzrost ilości przesyłek kurierskich. W dużym stopniu wynika to z rozwoju rynku e-commerce. Polacy chętnie robią zakupy w internecie, ponieważ są tańsze, szybkie i bezpieczne. Rewelacyjnie wpisują się w nowy styl życia. Za tym trendem podążają również usługi kurierskie i szereg klientów, którzy nie mogą lub nie chcą czekać na przyjazd kuriera, wybiera odbiór w punkcie. To szybka i wygodna opcja, która w niczym nas nie ogranicza. A to najważniejszym argumentem przy robieniu zakupów. W sklepie Żabka to paczka czeka na odbiorcę, a nie odwrotnie. Poza tym warto zwrócić uwagę, że placówki są rozmieszczone w dogodnych lokalizacjach w całej Polsce, a dzięki współpracy z Pocztą Polską mamy gwarancję najwyższego standardu usług. W sieci sklepów convenience bez problemu można nadać i odebrać paczkę, a korzyści z współpracy między tak różnymi branżami są zauważalne przez klientów na każdym kroku. I dlatego właśnie można mieć pewność, że ten system będzie się w dalszym ciągu rozwijać.