Rozwój firm kurierskich jest nieodłącznie związany z szybko postępującym postępem technologicznym. Z roku na rok zwiększa się ilość dostarczanych przesyłek, co możemy zawdzięczać i sklepom internetowym, i serwisom aukcyjnym, i zaufaniu klientów do branży przewoźników. Ewoluują również metody zamawiania oraz obsługi także w kontekście opłat, jak i śledzenia przesyłek.
Jak zamówić kuriera telefonicznie?
Jeszcze kilka lat temu większość usług kurierskich można było zamówić przez telefon, dzwoniąc na infolinię wybranej firmy kurierskiej. Obecnie wszystkie formalności załatwiamy przez Internet, wpisując parametry przesyłek oraz dane adresowe i wybierając dodatkowe opcje z całego katalogu proponowanych przez przewoźników. Zamawianie kuriera online to najwygodniejsza z opcji, która pozwala skutecznie zmniejszać koszty usługi. Dzięki temu wielu kurierów i brokerów korzysta tylko i wyłącznie z opcji zamawiania kuriera przez Internet.
Kontakt do kuriera – telefon do kuriera
Zamawianie kuriera online pozwala przede wszystkim zminimalizować koszty obsługi. Dlatego właśnie u większości brokerów nie znajdziemy możliwości kontaktu przez infolinię. Poza tym cała procedura wypełniania formularza przez Internet jest zdecydowanie prostsza, minimalizuje ryzyko pomyłek, a wygodne formularze są od razu gotowe do druku. Możemy również skorzystać z oferty kuriera Geis, który przyjeżdża do klienta z wydrukowanym listem przewozowym. Poza tym przy tego rodzaju zamówieniach od razu możemy zapłacić przelewem lub kartą za usługę, ponieważ od razu otrzymujemy wycenę poszczególnych przewoźników i możemy wybrać najatrakcyjniejszą dla nas opcję. Profesjonalni brokerzy nie przyjmują więc zamówień przez telefon i oferują swoim klientom intuicyjne formularze do zamówień online.