DPD Strefa Paczki to spółka realizująca usługi w systemie DPD pickup, który umożliwia wysyłkę oraz odbiór przesyłki w wybranych placówkach. Ta europejska sieć punktów obejmuje aż 27 tysięcy miejsc, w których klienci indywidualni mogą nadać lub wysłać paczkę. Te lokalizacje nie są przypadkowe – mają gwarantować klientom dostępność i wygodę korzystania usług DPD. W Punktach Pickup możliwe jest ubezpieczenie paczki lub też wysyłka za pobraniem. Natomiast przesyłki do nich dostarczane czekają na odebranie przez tydzień.
DPD realizuje dostawy z pomocą kilku tysięcy kurierów, realizuje usługi krajowe, międzynarodowe, ale proponuje również usługi IT dla firm, polegające na integracji realizowanych przez siebie usług kurierskich ze sklepami online. Operator proponuje również niewielkim firmom ciekawe rozwiązania w zakresie współpracy, np. stałe miesięczne abonamenty na wysyłanie paczek bez konieczności wcześniejszej deklaracji dotyczącej ich ilości. Oczywiście każdorazowo dostępne jest również w DPD śledzenie przesyłek. Usługa lokalizowania paczki realizowana za pośrednictwem strony internetowej jest bardzo intuicyjna dla klienta.
DPD kurier dba o wysokie standardy usług oraz wykorzystuje nowoczesne technologie, niezbędne w koordynowaniu procesów logistyczno-transportowych. DPD szczyci się tym, że realizuje wszystkie możliwe typy wysyłek w kraju. Dostępne są zarówno przesyłki standardowe, jak i dostawy z określoną godziną doręczenia. W ofercie DPD znajdują się również usługi dedykowane i dostosowane do potrzeb klientów.
Aby skorzystać z najlepszej oferty kuriera DPD sprawdź propozycje brokerów DPD.
Przydatne linki kuriera DPD
Czy wiesz, że korzystając ze specjalnie przygotowanych formularzy kuriera DPD możesz:
- zamówić kuriera online – kliknij tu
- zlokalizować przesyłkę – kliknij tu
- złożyć reklamację – kliknij tu
- zamówić materiały operacyjne – kliknij tu
- zamówić opakowania specjalne – kliknij tu
- ocenić pracę kuriera – kliknij tu
Dział Obsługi Klienta DPD
Dział Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: +48 22 577 55 55 lub 801 400 373.
oraz emailem: [email protected]
Telefoniczna Obsługa Klienta w Contact Center DPD Polska (Infolinia) czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 – 14:00.
Do pobrania: logo kuriera DPD
Sprawdź status przesyłki DPD
Brokerzy korzystający z kuriera DPD
Paczki i koperty krajowe
Usługa standardowa to korzystne cenowo rozwiązanie w zakresie wysyłek krajowych. Oprócz standardowego, jednodniowego czasu doręczenia, usługa DPD CLASSIC obejmuje ubezpieczenie do kwoty 1000 zł, dwie próby dostarczenia przesyłki oraz informację o doręczeniu dostępną online. Istnieje również możliwość zamówienia wielu opcji dodatkowych.
Palety krajowe
Standardowa paleta krajowa o masie maksylamnlej do 700 kg, wymiarach podstawy palety – 80 cm x 120 cm
i wysokości ładunku (razem z paletą) 180 cm.
Paczki i koperty zagraniczne
Przesyłki DPD CLASSIC docierają do odbiorców w 30 krajach Europy w ciągu 2 – 5 dni. DPD zapewnia ich sprawne wysłanie, a także możliwość sprawdzania statusu przesyłki online. Dodatkowe opcje dostosowane do potrzeb gwarantują najlepszy dobór rozwiązań w zakresie międzynarodowych usług przewozowych.
Palety zagraniczne
DPD MAX – Palety to międzynarodowe wysyłki paletowe realizowane przy współpracy z Palletways specjalizującą się w dystrybucji palet. Dzięki temu klienci kuriera DPD mogą szybko i niezawodnie wysyłać palety do odbiorców w największych krajach europejskich. Szeroki zakres usług gwarantuje wybór najlepszych rozwiązań w zakresie wysyłki.