Reklamacja online Poczta Polska
Najszybszym i najlepszym sposobem reklamacji przesyłki Poczty Polskiej jest formularz online dostępny tutaj.
W jaki inny sposób może odbyć się reklamacja paczki Poczty Polskiej?
Reklamację przesyłki można również zgłosić przez telefon dzwoniąc pod numer 801 333 444 / 43 842 06 00 lub wypełnić druk i złożyć dostępny w każdej placówce pocztowej.
Jaki jest czas oczekiwania reklamacji przesyłki Poczty Polskiej?
Reklamację należy zgłosić nie wcześniej niż 14 dni po nadaniu i nie późnij niż 12 miesięcy, wyjątkiem jest uszkodzenie, które trzeba zgłosić w ciągu 7 dni od dni przyjęcia przesyłki. Czas rozpatrzenia reklamacji jest różny.
Zobacz więcej informacji o Poczcie Polskiej oraz sprawdź, jacy są dostępni brokerzy Poczty Polskiej.