Reklamacja uszkodzonej paczki UPS
W firmie UPS zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić ze strony nadawcy. Kiedy przesyłka została uszkodzona, czas na zgłoszenie wynosi 7 dni.
UPS dział reklamacji
Aby zgłosić reklamację usługi UPS należy wysłać dokumenty na adres głównej siedziby firmy lub do jednego z lokalnych oddziałów. Wygodną alternatywą jest reklamacja na adres e-mail: [email protected] (zaginięcie i uszkodzenie), [email protected] (nieterminowe doręczenie) oraz [email protected] (reklamacje finansowe). W przypadku Gwarancji Zwrotu Pieniędzy należy wykonać telefon na numer: 22 534 00 00.
Kiedy zostanie rozpatrzona reklamacja przesyłki?
Kurier UPS reklamacje rozpatruje niezwłocznie. Maksymalny czas oczekiwania na odpowiedź wynosi 30 dni.
Zobacz więcej informacji o kurierze UPS oraz sprawdź, jacy są dostępni brokerzy UPS.